2013. július 11., csütörtök

A 2. rész



Íme (nagyon késve) a Catching fire (Futótűz)  trailler-e,amit már a moziban is reklámoznak!!!:)
Hát,az én véleményem,annyi,hogy aki nem olvasta a könyvet,annak óriási csalódás a trailer,mivel annyi jön ki belőle,hogy lázadás van a körzetekben és,hogy Plutarch és Snow megakarják ölni Katnisst (ami nem igaz)...De persze nem rossz,sőt van egy mondat,ami engem eléggé megfogott : MAY THE ODDS BE NEVER IN OUR FAVOR.Elég lehangoló...de sajnos igazuk van,de azért mégis csak bíztathatnák a lázadó vezetőket,mert ha ezt írják ki a falra,azzal rájuk is igaz lesz a mondat...:( De a filmhez visszatérve,nem mintha rossz lenne az 1. rész,de nekem jobban tetszik a könyv,mivel szerintem a filmben túlságosan elvitték a harc felé és kihagytak részeket...Pl: Haymitch részeges fellépése az elején,vagy én még hiányoltam Cinna "Milyen hitványnak láthattok ti bennünket" mondatát is...De kiváncsian várjuk a filmet!!!Ne feledjétek: November 22. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése